نگاهی به طراحان جواهرات دست ساز " Sia Taylor "

Sia Taylor طراح  جواهرات دست ساز بریتانیایی

معتقد است طبیعت بهترین الهام بخش جواهرات اون میباشد

 

.

طراح بریتانیایی Sia Taylor 
به زیبایی  طبیعت را جواهرات خود را با نام برند پرنده سفید 
( white bird )
 به نمایش می گذارد.



 او در حالی که یک دانشجوی مجسمه سازی در کالج سلطنتی لندن بود به طراحی و ساخت جواهرات دست ساز نیز مشغول بود.
 سیا آخرین ترم خود را در یک اردوگاه تحقیقاتی در بوش در بوتسوانا سپری  میکردکه اتفاقات تازه ایی برای او رقم خورد. این یک زمان الهام بخش و خلاقانه برای او بود، آنجا محلی برای علاقه مند شدن او به ظرافت اشکال طبیعی در پیرامون خود شد و طبیعت بزرگترینالهام بخش جواهرات او شد

 

فرایند جواهرات زیبای او، سال ها پس از سال ها در  تداوم است، که شکل های الهام گرفته از دانه ها، علف های هرزه، خوشه های تخم  حشرات و لارو ها و ساختار داخلی گیاهان است. تیلور تاکید می کند که اصلاح و استمرار مینیمالیستی به منظور ایجاد احساس شعر و ریتم از طریق جزئیات دقیق کار او تأثیر می گذارد.طلای هجده عیار زرد و سفید   برای ایجاد دانه های کوچک مانند فرم ها استفاده می شود که به طول زنجیره متصل می شوند. در یک  جفت گوشواره طلای زرد اشکال بذر مانند مانند  دو خوشه  ظاهر می شوند که از ظرافت بسیار زیادی برخوردار است.

 

او هر قطعه از این جواهرات ظریف را با دست در استودیوی شخصی خود می سازد. این یک مدیتیشن و و احساس  عشق است که در محصول نهایی خودش را با قدرت نشان می دهد. هر قطعه به عنوان یک اثر هنری ارزشمند است که میتواند به عنوان یک اثر هنری گرامی داشته شود.

Tags
موارد مشابه
دیدگاه ها
Send your comment